De bijeenkomsten vinden plaats op de tweede en vierde vrijdag van de maand. Mocht ik door gezondheidsproblemen niet aanwezig kunnen zijn, bij voorbaat mijn verontschuldiging, maar dat belet de belangstellenden niet om toch bijeen te komen.
Het "lidmaatschap" vervalt als men zes achtereenvolgende activiteiten afwezig is. Men kan dan nog altijd wel via de blog vernemen waar de volgende activiteit is, maar krijgt dan geen mails meer tot er een nieuwe aanwezigheid is geweest. Hiervoor klikt men in de bovenste balk op "Verkenningen". (Mobiele lezers moeten wel hun toestel in de stand "landschap" (=plat) zetten en naar onderen scrollen om de "internetversie" aan te klikken.)
Afrekening: Na het gezellig samenzijn betaald ieder zijn consumpties onder aftrek van de 5 euro. Het eenvoudigste is cash. Aangezien mijn bank niet toestaat om gelden te innen via Payconiq, zocht ik een ander middel en ik denk dat ik dat gevonden heb. Het is een Nederlandse app, waar via een QR code kan betaald worden. Ik kan dan bv om de maand de ontvangen gelden overzetten naar mijn zichtrekening. Zo kan ik aanwezigen die digitaal willen betalen ter wille zijn.
Schematisch: Mail op zondag met locatie - betalingen - Mail op volgende zondag met bevestiging of annulatie - Bijeenkomst op vrijdag.
Ik hoop dat ik nu een en ander duidelijk heb gesteld, maar ben steeds bereid om uw vragen te beantwoorden.
Groetjes,
Jean Mari
Geen opmerkingen:
Een reactie posten