donderdag 22 september 2022

Av Apero: Take 5 minutes in Paris


Het beste verborgen geheim in Sint-Andries, kopte HLN onlangs. En dat is niet gelogen. Hoewel het kleine volkscafé Take 5 minutes in Paris al 37 jaar bestaat en ik 18 jaar in Sint-Andries gewoond heb, kende ik het niet. 


Een charmante toog, enkele tafels aan de voorzijde van het café en nog een paar in de achterste ruimte, kortom een charmante zaak. Maar waarom men echt even moet langs gaan is de tuin achteraan het café. Men waant zich hier in een klein oerwoud. Hier bij een hapje en een drankje verpozen lijkt mij ideaal. Zeker gezien de dranken en spijzen nog democratisch zijn. 


Het opzet voor de Av apero is om wekelijks een nieuw café te verkennen, maar hier moet ik toch een uitzondering maken, deze al iets oudere zaak wil ik absoluut tonen aan zij die mee op verkenning gaan. Afspraak dus donderdag 22 september om 17 uur. 


Take 5 minutes in Paris, Kloosterstraat 50 2000 Antwerpen. Google

1 opmerking:

Chris Serluppens zei

Mooi klein gezellig cafeetje , ik ben daar al enkele keren geweest ook op terras in de zomer.